یکی از دفعاتی که از نمایندگی دلتا خرید کردم، تجربهای بود که اولش تلخ به نظر میرسید، ولی آخرش تبدیل به یه ماجرای شیرین شد. ماجرا از جایی شروع شد که برای یه پروژه حساس، یه دستگاه از نمایندگی دلتا خریدم. با این که همیشه از کیفیت محصولات نمایندگی دلتا مطمئن بودم، این بار دستگاه اون طور که انتظار داشتم کار نکرد. همین باعث شد اولش کمی دلخور بشم، چون پروژهام به اون دستگاه بستگی داشت.
ماجرای خریدی که اولش با مشکل شروع شد
وقتی دستگاه رو نصب کردم، دیدم یه ایراد فنی داره و نمیتونه درست کار کنه. اولش فکر کردم شاید مشکل از تنظیمات باشه، ولی هر چی تلاش کردم، نتیجه نداد. تماس گرفتم با نمایندگی دلتا و مشکلم رو توضیح دادم. بهشون گفتم که دستگاه برای پروژه خیلی ضروریه و نمیتونم منتظر بمونم. این که برای اولین بار همچین اتفاقی برام افتاده بود، کمی نگرانم کرد، چون همیشه از خدمات و کیفیت نمایندگی دلتا راضی بودم.
چطوری نمایندگی دلتا اوضاع رو درست کرد؟
تیم پشتیبانی نمایندگی دلتا فوقالعاده حرفهای برخورد کردن. بعد از این که مشکلم رو شنیدن، خیلی سریع وارد عمل شدن. اول یه کارشناس فرستادن که دستگاه رو بررسی کنه. وقتی مطمئن شدن دستگاه مشکل داره، فوراً یه دستگاه جدید برام ارسال کردن. حتی هزینه حملونقل رو خودشون تقبل کردن و ازم بابت این مشکل عذرخواهی کردن. این برخورد صادقانه و سریع باعث شد اون تلخی اولیه از بین بره و حس خوبی پیدا کنم.
نتیجه این ماجرا برای من چی بود؟
نتیجه این ماجرا این بود که فهمیدم نمایندگی دلتا چقدر به رضایت مشتری اهمیت میده. این که مشکلم رو بدون معطلی حل کردن و حتی بیشتر از انتظارم حمایت نشون دادن، برام یه تجربه مثبت شد. از این ماجرا یاد گرفتم که هر چقدر هم که یه مشکل پیش بیاد، وقتی یه تیم حرفهای و مسئولیتپذیر پشتت باشه، میتونی با خیال راحت کارت رو ادامه بدی.
چرا هنوز نمایندگی دلتا رو برای خریدام انتخاب میکنم؟
چون نمایندگی دلتا تو این ماجرا ثابت کرد که مشتری فقط تا لحظه خرید براشون مهم نیست، بلکه حتی بعد از فروش هم همیشه کنارت هستن. این که تو شرایط سخت هم بهترین خدمات رو ارائه میدن، باعث شده بیشتر از قبل بهشون اعتماد کنم. الان میدونم که اگه مشکلی هم پیش بیاد، تیم نمایندگی دلتا با حرفهایگری و احترام کامل مشکل رو حل میکنه. برای همین، نمایندگی دلتا همچنان انتخاب اول منه.